ثبت نام تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع کرونا که از ۱۳ خرداد آغاز شده است، همچنان ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: نام نویسی برای دریافت تسهیلات ویژه مشاغل آسیب دیده از کرونا ویژه مشاغل بیمه شده‌تامین اجتماعی تا ۱۵ شهریور و مشاغل غیر رسمی و بنگاه‌های اقتصادی بیمه نشده تا پایان شهریور تمدید شده است.

حمیدرضا پناه افزود: پرداخت تسهیلات حمایتی به شاغلین کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا و فعالان اقتصادی ۱۴ رسته منتخب از سیزدهم خرداد آغاز شده است و مشمولان برای گرفتن وام به بانک‌ها معرفی شده‌اند.

او ادامه داد: اعطای این تسهیلات تنها برای صاحبان کسب و کاری که از طریق سامانه کارا به نشانی www.kara.mcls.gov.ir ثبت نام کرده باشند و فرایند پذیرش و معرفی آن‌ها به موسسه اعتباری انجام شده باشد، امکان‌پذیر است.


بیشتر بخوانید


 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر بیان کرد: واحد‌های کسب و کاری که در قالب کارفرمایی و یا خویش فرمایی دارای فهرست بیمه باشند و در سال ۹۸ نیز فعال بوده‌اند، و پس از شیوع ویروس کرونا، یعنی ابتدای اسفند نیروی کار خود را نیز تعدیل نکرده باشند، می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند و پس از طی مراحل لازم، از تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.