به گزارش خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
اصفهان، احمد رضایی دارفشانی، رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی گفت:
تابلوهای تبلیغات شهری به عنوان یک راه ارتباطی با مردم، هر ۱۵ روز یکبار به بیان یکی از موضوعات شهری میپردازد که در نقاط مختلف شهر نصب شده و شهروندان را به خصوص هنگام قرمز شدن چراغ راهنما از هشدارها و مفهوم این تابلوها آگاه میسازد.
او افزود: تعداد ۳۰۰ تابلو تبلیغات شهری در همین راستا همزمان با آغاز ایام محرم و عزاداری اباعبداله الحسین (ع) به موضوع محرم، وفاداری یاران امام حسین (ع) در واقعه کربلا و نذر امام حسین (ع) از جمله نذر ماسک و نذر خون اختصاص یافت.
رئیس اداره توسعه فرهنگ شهروندی ادامه داد:پیامهای کربلا از جمله صبر پیشه کردن، جوانمرد بودن، نماز به پا داشتن و ... در قالب ۲۴ طرح گرافیکی توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی و پنج طرح با محوریت پیامهای عاشورایی با شعار "یا حسین با حسین" از سوی اداره ارتباطات سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در سطح شهر نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار میگیرد.
علاقهمندان برای دریافت طرحهای ارائه شده در سطح شهر میتوانند به سایت esfahanfarhang.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/ی