مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر هفته دولت امسال هم به بهره برداری نمی‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر که قرار بود چند وقت پیش در سفر وزیر ورزش  به استان به بهره برداری برسد و با توجه به تکمیل نشدن ورودی و برخی از بخش‌های آن افتتاح نشد باز هم زمان بهره برداری از آن در هفته دولت به تاخیر افتاد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه ورزشگاه ۵ هزار نفری ملایر به مساحت ۱۶ هزار مترمربع و با ۲۱۶ میلیارد ریال هزینه  که قرار بود این هفته  از طریق ویدئوکنفراس با دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و مقام عالی وزارت به بهره برداری برسد  باز هم  عقب افتاد.

جهانشیر از بهره‌برداری ۲ طرح ورزشی استان در هفته دولت خبر داد و گفت: زمین چمن مصنوعی علی‌صدر و سالن ورزشی روستای ینکی کند شهرستان ملایر  با حضور عبدالحمید احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان فردا به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: سالن ورزشی روستای ینکی کند ملایر با ۹۲۶ متر مربع مساحت و زمین چمن مصنوعی علی‌صدر  بایک هزار و ۱۵۲ مترمربع مساحت افتتاح می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان افزود: سالن ورزشی روستای ینکی کند با اعتبار ۱۰ میلیاردو  ۵۳۸ میلیون ریال و زمین چمن علی‌صدر با اعتبار ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ساخته شده اند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.