رئیس بنیاد مسکن شهرستان همدان از افتتاح یک هزار و ۱۴۶ طرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در هفته دولت خبر داد.

بهره برداری بیش از هزارطرح بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در همدانتقی پورقاسمی رئیس بنیاد مسکن شهرستان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال ۴۳۱ طرح بهسازی مسکن روستایی و ۷۱۵ طرح بازسازی مسکن روستایی به مبلغ ۱۷۸ میلیارد تومان آماده بهره برداری است، افزود: در این ایام طرح اجرای زیرسازی و جدول‌گذاری و آسفالت و کانال سنگی روستای امزاجرد با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

او با اشاره به اینکه بیش از ۸۰ روستای شهرستان همدان دارای طرح هادی هستند، افزود: تمام روستا‌های شهرستان همدان دارای طرح هادی و طرح تعیین محدوده هستند و طرح هادی ۴۸ روستای شهرستان نیز بازنگری شده است.

پورقاسمی به وجود سه روستای دارای بافت با ارزش در این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۵ هزار و ۸۳۳ فقره سند مالکیت در شهرستان همدان صادر شده به شکلی که ۱۲ هزار و ۷۷۶ سند مالکیت روستایی و ۳۰۶۷ سند مالکیت شهری در شهرستان همدان صادر شده است.

این مسئول با بیان اینکه ۱۳۰ نفر اشتغال در سال ۹۹ در بخش مسکن روستایی شهرستان همدان ایجاد شده است، از پرداخت ۱۰ هزار و ۱۸۸ فقره تسهیلات ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی در این شهرستان خبر داد.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان همدان با اشاره به اینکه در پی بارندگی‌های فروردین سال گذشته ۸۰۹ فقره وام احداثی به روستائیان پرداخت شد، گفت: در مجموع ۱۸۸ هزار و ۱۴۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض بازسازی در شهرستان همدان پرداخت شده است.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار