مسئول خانه هلال عشق آباد گفت: از زمان افتتاح خانه هلال عشق آباد در تیرماه امسال تا کنون آموزش کمک‌های اولیه به ۶۰ متقاضی ارائه شده است.

مرادی ثانی مسئول خانه هلال عشق آباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اهمیت راه اندازی خانه‌های هلال در نقاط مختلف شهری و روستایی گفت: خانه‌های هلال، مکانی برای گسترش آموزش و نفوذ بین مردم برای ساختن روستا، شهر و استانی آماده و پاسخگو در زمان حوادث و بلایا است.

او با بیان اینکه با توجه به وقت طلایی در حوادث، مردم نقش مهمی در کاهش خسارات و تلفات جانی دارند، افزود: خانه‌های هلال بستری مناسب برای مشارکت مردم در خدمات امدادی در زمان حوادث است.

مرادی ثانی تصریح کرد: خانه هلال عشق آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تیرماه امسال به بهره برداری رسیده و تاکنون خدمات شایسته‌ای ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید 


مسئول خانه هلال عشق آباد از تشکیل ۳۰۰ پرونده عضویت در این خانه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون آموزش کمک‌های اولیه به ۶۰ متقاضی ارائه شده است.

او از برگزاری دوره‌های عمومی همگانی در خانه هلال خبر داد و عنوان کرد: برای ارائه آموزش کمک‌های اولیه برای ۵۰ متقاضی در شهریور ماه هم مجوز‌های لازم اخذ شده است.

مرادی ثانی بیان کرد: شریانی بودن مسیر عشق آباد، سیلابی بودن مکان، وجود ۲۰۰ محله عشایری و جمعیت بالای منطقه بر اهمیت ارائه آموزش‌های امدادی می‌افزاید.

مسئول خانه هلال عشق آباد با ابراز خرسندی از استقبال بالای مردم از آموزش‌های خانه هلال گفت: انتظار می‌رود خانه هلال عشق آباد به یک نمایندگی در منطقه تبدیل شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.