ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا هنوز مجوز برگزاری اردو‌ی ملی پوشان رشته‌های کاراته و تکواندو را صادر نکرده است.

به گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ستاد ملی مبارزه با کرونا و فدراسیون پزشکی ورزشی امروز مجوز برگزاری اردو‌های چند رشته ورزشی مانند والیبال، دوومیدانی، تنیس و بوکس در قالب تیم‌های ملی را صادر کردند که نام چند رشته المپیکی در آناین فهرست خالی است.

از مهم‌ترین رشته‌های المپیکی غایب در این لیست، رشته‌های کاراته و تکواندو هستند که با اینکه مانند بوکس رزمی محسوب می شوند بر خلاف ادعای رسانه‌ها هنوز مجوز برگزاری اردو‌ی این رشته ها صادر نشده است.

 این در حالی است که سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو شخصا هفته گذشته به فدراسیون پزشکی ورزشی رفت تا دغدغه ملی پوشان المپین را با مسئولان این فدراسیون مبنی بر برگزاری اردو‌ها در میان بگذارد. فدراسیون پزشکی ورزشی باید شرایط برگزاری اردوی تیم‌های ملی این ۲ رشته را بررسی کند و در صورت تایید مجوز آغاز اردوها را صادر کند.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره صدور مجوز برگزاری اردو‌های تیم‌های ملی  تکواندو عنوان کرد: هنوز مجوزی برای برگزاری اردو‌ها به ما ابلاغ نشده است و این خبر صحت ندارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار