معاون رییس جمهور همزمان با هفته دولت از طرح بزرگ بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی استان قزوین بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور معاون رییس جمهور همزمان با هفته دولت از طرح بزرگ بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی استان قزوین بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت آن قرار گرفت.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین در این بازدید گفت: این طرح در سال ۹۵ از اعتبارات سفر رییس جمهوری به قزوین کلید خورد و تاکنون ۳۱ میلیارد تومان برای آن هزینه شده است.

پیمان نامدار افزود: این طرح به دلیل نرسیدن بودجه هم اینک ۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم با نگاه مثبت مسئولان شاهد تسریع در پیشرفت آن باشیم.

وی اضافه کرد: قزوین از نظر کمبود تخت و ضریب تخت کشوری جزو عقب مانده ترین استان‌ها است و حدود هزار میلیارد برای تکمیل این بیمارستان نیاز دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این بازدید گفت:باید به استان قزوین با توجه به موقعیت و ظرفیت‌های آن نگاه ویژه صورت گیرد.

فاطمه محمدبیگی افزود:استان قزوین با وجود اینکه روزانه هزاران مسافر از آن تردد می‌کنند و حوادث و سوانح بسیار زیادی در آن به وقوع می‌پیوندد، اما هنوز یک بیمارستان سوانح سوختگی ندارد.

وی اضافه کرد: انتظار داریم معاون رییس جمهوری در این سفر یک بودجه ویژه برای این بیمارستان مصوب کند تا شاهد تسریع در روند احداث آن باشیم.

محمدبیگی افزود: اگر با قرارگاه خاتم الانبیا در این زمینه به عنوان پیمانکار قرارداد بسته شود در عملیات احداث بیمارستان تسریع صورت خواهد گرفت.

بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در ۵۹ هزار متر مربع مساحت و ۷۰۰ تخت دارای بخش‌های مراقبت‌های ویژه، سطح میانی، آنژیوگرافی، اورژانس، روانپزشکی، نوزادان سالم، زایمان و دیالیز است.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه امروز برای افتتاح دو شرکت تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین، افتتاح هفت دره پارک طبیعت، کلنک زنی ۲ هزار واحد مسکونی محرومان و حضور در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی به استان قزوین سفر کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.