رئیس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم گفت: دو موبایل قاپ به هنگام سرقت از خانم بارداری دستگیر شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد حیدری رئیس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در مناطق مختلف، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم در حال گشت زنی در خیابان حرم بودند که نزدیک بازار سرپوشده متوجه می‌شوند که یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به قاپیدن کیف خانم باردار می‌کند و از محل متواری می‌شود که ماموران کلانتری اقدام به تعقیب و گریز در طول مسیر می‌کنند و چندین بار دستور ایست می‌دهند که سارقان توجهی نمی‌کنند و در نهایت مأموران پلیس اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که سارقان به دلیل داشتن سرعت زیاد تعادل موتورسیکت را از دست می‌دهند و با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کنند که هر دو نفر دستگیر می‌شوند و کیف مربوط به شهروند خانم باردار کشف می‌شود.

سرهنگ حیدری افزود: متهمان در تحقیقات ماموران به ۹ فقره سرقت شامل ۵ فقره کیف قاپی و ۴ فقره سرقت تلفن همراه در جنوب شهر اعتراف کردند.

کلانتر محله حضرت عبدالعظیم گفت: متهمان پس از مواجهه حضوری و شناسایی توسط مال باختگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار