کیانی گفت: روند تاسیس صندوق حمایت از منابع طبیعی تشکل‌ها و تعاونی‌های فراگیر سرعت می‌گیرد.

کوروش کیانی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: روند تاسیس صندوق حمایت از منابع طبیعی تشکل‌ها و تعاونی‌های فراگیر سرعت می‌گیرد.

او در حاشیه دوازدهمین جلسه شورای معاونین اداره کل این نهاد دولتی که با موضوع پیگیری تاسیس صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی تشکل‌هاو تعاونی‌ها فراگیر افزود: تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی دارای اهمیت است.

کیانی بیان داشت: از آنجایی که اجرای بیشتر پروژه‌ها و طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری از سوی مردم و در قالب تشکل‌ها و تعاونی‌های فراگیر انجام می‌شود ضروری است تا روند تشکیل صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و تشکل‌های تعاونی فراگیر سرعت بیشتری یابد تا از ظرفیت تسهیل گران جهت پیشبرد اهداف تشکل‌های تعاونی‌های فراگیر در اجرای پروژه‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: هم اکنون علاوه بر ۵ تعاونی موجود ۶ تعاونی دیگر در مرحله ثبت قرار دارند که انشاالله در آینده نزدیک شاهد همکاری در اجرای طرح‌های منابع طبیعی و آبخیزداری خواهیم شد. شایان ذکر است ایجاد دوره‌های مسئله محور و پژوهش محور برای کارشناسان منابع طبیعی و آبخیزداری از دیگر مصوبات این جلسه است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.