در دومین روز از هفته دولت ده‌ها طرح کشاورزی خدماتی و عمرانی در مناطق مختلف آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،در دومین روز از هفته دولت ،۷ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان عجب شیر به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل کانال آب رسانی روستایی، مرمت و بازسازی مسجد تاریخی حنفیه گوروان و امامزاده قاسم و افتتاح پارک کودک و پست بانک روستایی بود.

سایت تخصصی تیراندازی با کمان در فضایی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با هزینه‌ای افزون بر ۵۰۰ میلیون تومان در تبریز به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح‌های عمرانی در شهر جدید سهند آغاز شد.

این طرح‌ها شامل ۸۶ طرح برق رسانی و مخابراتی با هزینه ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

در بخش مرکزی کلیبر هم ۱۳ طرح خدماتی و عمرانی شامل: یک باب واحد مددجویی، آسفالت معابر و پیاده روسازی، گازرسانی به ۴ روستا، کانال آب کشی و جاده بین مزارع با هزینه ۴ میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

۳ طرح عمرانی و خدماتی با هزینه ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان در شهرستان هریس مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح‌ها شامل: افتتاح مزرعه پرورش گوسفند شهر زرنق، واحد گوساله پرواری شهر بخشایش و معبرگشایی، احداث دیوارحایل، پل سازی روستای بخش خواجه بود.

در شهرستان بستان آباد چندین طرح با هزینه‌ای افزون بر ۳۱ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

واحد تولیدی ام دی اف و تخته سه لای در ناحیه صنعتی بخش تیکمه داش، طرح‌های آبخیزداری روستایی، یادمان شهدای بستان آباد، طرح‌های دهیاری بخش تیکمه داش و بخش مرکزی از جمله این طرح‌ها بود.

۳ طرح عمرانی با هزینه یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان شامل: راه ارتباطی روستایی، پل بتنی و آسفالت راه روستایی در شهرستان مرند افتتاح شد.

۱۳ طرح برق رسانی و ۶ طرح گازرسانی روستایی، آسفالت معابر و درمانگاه و طرح هادی روستایی در مجموع به ارزش ۲۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در شهرستان میانه به بهره برداری رسید.

در هوراند زیرسازی و آسفالت معابر روستایی و گازرسانی ۴ روستای این شهرستان با ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

۲ طرح کشاورزی شامل کانال آبیاری عمومی و آبیاری تحت فشار روستایی با هزینه ۸۲۰ میلیون تومان در هشترود افتتاح شد.

در بخش تسوج شبستر هم سالن چند منظوره، ساختمان دهیاری و آسفالت ریزی معابر روستایی از جمله طرح‌هایی بود که در مجموع با هزینه ۸۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.