سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری یزد گفت: ماموران آتش نشانی به منظور پیشگیری از بروز هرگونه حادثه در اماکن مذهبی به صورت دوره ای از آن ها بازدید می کنند.

سید محمد میرجلیلی سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: سازمان آتش نشانی برای پیشگیری از بروز هرگونه حادثه در اماکن مذهبی در ایام عزاداری محرم پیش بینی‌های لازم را انجام داده است.

او افزود: به همین منظور آتش نشانی برای ایمن سازی تکایا،  مساجد و اماکن مذهبی در این ایام، چک لیست‌های ایمنی را تهیه کرده و بر اساس آن، مساجد و تکایا مورد بازرسی و بازدید قرار می‌گیرند.

میرجلیلی ادامه داد: در صورت مشاهده موارد نا ایمن تذکرات لازم به مسئولین تکایا، مساجد و اماکن مذهبی برای برطرف کردن آن‌ها داده می‌شود.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد خاطر نشان کرد: آتش نشانان و کارشناسان سازمان آتش نشانی برای هر چه ایمن‌تر برگزار شدن مراسم عزاداری سالار شهیدان، در قالب تیم‌های پیشگیری، بازدید مستمر و منظم در محدوده تحت پوشش خود دارند و سعی دارند از بروز هر حادثه‌ای هرچند کوچک هم جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.