تشریح مهمترین اقدامات دولت در حوزه منابع آب

در دومین روز از هفته دولت مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان به تشریح مهمترین اقدامات دولت در حوزه منابع آب استان پرداخت.

تشریح اهم اقدامات دولت در حوزه منابع آببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ در دومین روز از هفته دولت، درویشی مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای به تشریح اقدامات انجام شده در حوزه منابع آب استان پرداخت و گفت : تا اواخر سال جاری با اجرای طرح هر هفته پویش الف - ب - ایران ۲۵۰ طرح با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰ هزار میلیارد ریال در ۳۱ استان بهره برداری خواهد شد.

او ضمن ارائه اقدامات صورت گرفته در حوزه توسعه منابع آبی در استان براساس همین طرح، که به افزایش حجم مخازن سد‌های استان و سطح زیر کِشت اراضی پایاب سد‌های ایجاد شده و توسعه اشتغال و ثروت مردم منطقه منجر شده به تشریح طرح ملی سازگاری با کم آبی و لزوم صیانت از آب‌های زیرزمینی، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منابع آبی در حوزه گردشگری و مصارف بخش‌های شرب، صنعت و کشاورزی پرداخت.

درویشی به طرح عظیم و ملی گرمسیری و افتتاح این طرح در تیر ماه سالجاری نیز اشاره کرد و آن را یکی از هدایای نظام به مردم منطقه دانست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای به برنامه‌های در دست اقدام در حوزه متبوع اشاره کرد و افزود: با اجرای سیاست‌های ابلاغی مراجع بالا دستی و توجه ویژه وزارت نیرو به این خطه از کشور و مساعدت همه مسئولان استان امیدواریم ضمن توسعه منابع آبی و صیانت از این منابع ارزشمند، شاهد تولید ثروت و اشتغالزائی در استان باشیم .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.