برخی رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که دیدار نمایندگان امارات با نمایندگان رژیم صهیونیستی و آمریکایی در سازمان ملل در روز جمعه لغو شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی والا، مقامات اماراتی اعلام کردند که دیدار روز جمعه با نمایندگان صهیونیستی و آمریکایی در سازمان ملل را به دلیل نامشخص بودن وضعیت فروش جنگنده‌های اف-۳۵ از سوی آمریکا لغو کرده‌اند.

ابوظبی معتقد است که یکی از پیش شرطهای توافق با رژیم صهیونیستی، چراغ سبز آمریکا برای فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات بوده است. با این وجود، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بارها طی روزهای اخیر اعلام کرد که وضعیت فروش این جنگنده ها به امارات مشخص نیست. همین موضوع باعث آشفتگی مقامات ابوظبی شده است.

به گفته والا، امارات اصرار دارد تا زمانی که سرانجام این معامله مشخص نشده، با مقامات صهیونیستی دیدار رسمی انجام ندهد. 

پیشتر اعلام شده بود که روز جمعه قرار است دیدارهایی بین نمایندگان امارات، رژیم صهیونیستی و آمریکا در سازمان ملل انجام شود تا بحث عادی سازی روابط پیگیری شود. 

ابوظبی از مخالفت ضمنی نتانیاهو با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ به امارات آن هم پس از اعلام توافق، شدیدا ناراضی است. قرار بود در دیدار سه جانبه بیانیه مشترکی خوانده شود. 

در حالی که همه طرف ها برگزاری این جلسه را تایید کرده و جزئیات آن را هم تنظیم کرده بودند، مقامات اماراتی به تازگی به آمریکا اطلاع داده‌اند که تا اطلاع ثانوی حاضر به شرکت در این نشست نخواهند بود. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۱۴ ۰۴ شهريور ۱۳۹۹
ترس از عواقب جهان اسلام و اعراب اصیل و با غیرتی همچون سیدآل مقاومت شیخ حسن نصرالله رهبر حزب الله و انصارالله یمن و حشدالشعبی عراق و یا بهانه گیری سوخو35؟ کدامیک درست است؟ درحالیکه باید بیداری عربی ملتهای منطقه را هم به دلایل قبلی اضافه کرد که مانند آتش زیر خاکستر است همچنین شکستهای مکرر و مفتضحانه آمریکا و ارتش سنتکام آمریکا در منطقه که حامی سرسخت القاعده و داعش هستند گاوهای شیرده ترامپ هم به وعده های علف شیرین کاخ سفید مشکوک شده اند.....
آخرین اخبار