معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: امنیت یکی از نقاط قوت شهرستان مرزی قصرشیرین است که تنها مرهون تلاش نیرو‌های مسلح و امنیتی نیست بلکه مردم بهترین حافظ امنیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهرداد سالاری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه روز سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی در قصرشیرین با تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دولت گفت: قصرشیرین پیشینه و ریشه در تاریخ دارد و مردمان با فرهنگ آن لایق بهترین خدمات هستند.

او اظهار داشت: قصرشیرین بعد از بازسازی جنگ بخوبی بازسازی نشد و شهر به ۲ قسمت قدیم و جدید تبدیل شده است که این امر مشکلاتی را برای خدمات رسانی شهری ایجاد کرده است.

او اضافه کرد: در طرح بازنگری شهر قصرشیرین این مشکل دیده شده و در آینده ۲ قسمت به هم وصل خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: با پیگیری استاندار کرمانشاه مشکلات قسمت‌های حاشیه نشین شهر از جمله پالی آباد، قصر جدید و امیدوار در حال الحاق به شهر هستند.

سالاری بیان کرد: باتوجه به جمعیت کم شهر قصرشیرین و مساحت زیاد آن تلاش می‌کنیم از محل اعتبارات دولتی برای کمک به خدمات شهری استفاده کنیم.

او گفت: مردم قصرشیرین که یک بار در جنگ متحمل مشقت شدند و بار دیگر در زلزله، شایسته خدمات خوبی هستند و طرح‌های بزرگی نیز در منطقه برای توسعه شهرستان از سوی دولت در حال اجرا است که امید است از قبل آن‌ها شاهد توسعه بیش از پیش شهرستان باشیم.

او ادامه داد: بعد از زلزله‌های سال‌های ۹۶ و ۹۷ بازسازی با همت و مشارکت مردم در قصرشیرین بسیار زود انجام شد و امروز نیز باید در بخش بازسازی اقتصادی اهتمام کنیم که رکن اصلی نگهداشت جمعیت است و امیدواریم با برنامه‌های دولت و در چارچوبی که استاندار کرمانشاه مشخص کرده و نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی در سطح ملی دنبال می‌کند بتوانیم زیرساخت‌ها را به حدی برسانیم که شاهد افزایش جمعیت باشیم.

سالاری گفت: بازسازی و رونق اقتصادی در مرز‌ها باید به گونه‌ای باشد که برکت آن سر سفره‌های مردم قرار گیرد، زیرا قصرشیرین یک منطقه توریسم پذیر با آب و هوای مطبوع در زمستان و مردمانی با فرهنگ و سخت کوش است که مدیران باید ظرفیت‌های منطقه را برای توسعه آن به کار گیرند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.