مدیر کل کمیته امداد استان ایلام گفت: یک کارمند موفق باید همیشه انگیزه و توان یادگیری داشته باشد و در کنار آن نباید انگیزه‌های کاری خود را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ قنبر موسی نژاد مدیر کل کمیته امداد استان ایلام  به مناسبت هفته دولت و روز کارمند گفت: ارزش امدادگری قطعاً کمتر از ایثارگری نیست چرا که ما همواره شاهد این هستیم که قشر امدادگر این نهاد به صورت شبانه روزی در حال خدمت به محرومان و نیازمندان هستند.

او با بیان اینکه ایثارگری یک افتخار و عنوان بسیار بزرگ است اظهار کرد: انتظار این است که قشر ایثارگر علاوه بر اینکه باید الگوی مناسبی برای دیگران باشند ، احساس مسئولیت اجتماعی آن‌ها نیز بیشتر از دیگران باشد و امدادگران این نهاد هم سفیران خوب و شایسته‌ای برای این نهاد باشند.

مدیر کل امداد استان ایلام در ادامه با اشاره به هفته دولت و روز کارمند مطرح کرد: کارمند خوب باید ویژگی‌های خاصی داشته باشد که از جمله این ویژگی‌ها این است که همواره در کار خودش مهارت داشته باشد و داشتن مدرک تحصیلی نباید معیار دانش و توانایی قرار گیرد چرا که در کنار مدرک ، داشتن مهارت هم بسیار لازم است.

موسی نژاد به ویژگی‌های یک کارمند موفق اشاره کرد و افزود: یک کارمند موفق باید همیشه انگیزه و توان یادگیری داشته باشد و در کنار آن نباید انگیزه‌های کاری خود را از دست بدهد ، از شکست‌های گذشته تجربه کسب کند و از شکست هایش پل پیروزی بسازد.

او در ادامه با اشاره به جمعیت ایثارگری این نهاد ، اظهار کرد: تعداد ۵۷ نفر از کارکنان امداد این استان افتخار ایثارگری دارند که تعدادی از آن‌ها افتخار فرزند شهید و برادر شهید بودن را با خود دارند.

در پایان این نشست از کارکنان ایثارگر حاضر در نشست با اهداء هدیه و لوح سپاس، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.