۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان مازندران توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در حاشیه رزمایش کمک مومنانه در ساری با بیان اینکه ۶۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان مازندران توزیع شد، گفت: کارمندان دولت در مازندران با کمک به نیازمندان روحیه بسیجی را به نمایش گذاشتند و این بسته‌های کمک معیشتی را برای حمایت اقشار آسیب دیده  از کرونا توزیع کردند.

او افزود: بسته‌های کمک معیشتی با همکاری کارکنان ۱۴ دستگاه اجرایی در مازندران تهیه شد.

کمک‌های مومنانه ادامه دارد

سرهنگ بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه کمک‌های مومنانه در سه نوبت توزیع شد، گفت: نوبت اول که دهه امامت و ولایت بود ۱۰۶ هزار بسته تهیه و توزیع شد.

او افزود: نوبت دوم کمک‌های مومنانه دهه اول ماه محرم است که قرار است بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر بین خانواده‌های نیازمند توزیع شود.

سرهنگ بخشی گفت: نوبت سوم کمک‌های مومنانه در آخر ماه صفر است و با اولویت محرومیت زدایی بسته‌های معیشتی توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و در راستای گسترش فرهنگ احسان و مردم یاری این بسته معیشتی توزیع می‌شود.

او گفت: بسته‌های کمک معیشتی به افراد نیازمندی که زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند، از طریق پایگاه مقاومت بسیج توزیع می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا مازندران افزود: ارزش ریالی هر بسته کمک معیشتی به طور میانگین بیش از ۳۰۰ هزار تومان است.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.