آغاز شمارش معکوس اجرای طرح توسعه میدان نفتی رامین در خوزستان

مدیر عامل شرکت ملی حفاری گفت: شمارس معکوس عملیات اجرایی طرح توسعه میدان نفتی رامین در خوزستان به عنوان یکی از پیچیده‌ترین مخازن نفتی ایران آغاز شد.

سید عبداله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شرکت ملی حفاری در قالب مشارکت با شرکت پرشیا که برنده مناقصه طرح توسعه میدان نفتی رامین در اجرای طرح موسوم به توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت خیز جنوب است، تلاش خود را برای سرعت بخشیدن به آغاز کار‌های اجرایی پروژه به کار گرفته است.

او بیان کرد: در بخش مهندسی کار‌های مورد نیاز برای انجام پروژه صورت گرفته و در تعامل میان دو شرکت همه مساعی بر این نقطه تمرکز دارد که این پروژه هرچه سریع‌تر کلید بخورد و در این ارتباط ۲ دکل حفاری سنگین ناوگان این شرکت آماده انتقال به موقعیت و نصب و برپایی بر روی موقعیت است.

موسوی با اشاره به تاثیر اجرای این پروژه‌ها در ایجاد فرصت‌های شغلی در استان خوزستان اظهار داشت: اجرای این پروژه‌ها که با هدف افزایش و نگهداشت تولید برنامه ریزی شده، به جد مورد تاکید وزارت نفت، شرکت ملی نفت ایران و همچنین شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است، زیرا این پروژه‌ها موجب ظرفیت سازی، نگهداشت و افزایش تولید می‌شود.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید بر لزوم تولید صیانتی از مخازن، شرکت ملی حفاری ایران را حافظ ظرفیت تولید نفت در کشور عنوان کرد و ادامه داد: با تامین کالا و مواد مورد نیاز پروژه از سوی کارفرما، این شرکت برای آغاز به کار پروژه آمادگی کامل دارد و مناسب است در جهت شتاب بخشی در اجرا، نشست سه جانبه‌ای میان ملی حفاری، شرکت پرشیا و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برگزار گردد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار