سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص دربی پایتخت و مسائل مختلف صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وینفرد شفر سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مسائل مختلف از جمله دیدار فردای سرخابی‌های پایتخت صحبت‌هایی را مطرح کرد.

باشگاه خبرنگاران: فرهاد مجیدی زمانی دستیار شما بود و اکنون سرمربی استقلال است. حتما می‌دانید که استقلال و پرسپولیس باید روز چهارشنبه با یکدیگر رو به رو شوند. نظر شما در مورد این بازی چیست و نتیجه را چطور پیش بینی می‌کنید؟

شفر: این در واقع ساده‌ترین دربی سال‌های گذشته است. بازیکنان استقلال همدل  و بازیکنان پرسپولیس هم از کسب چهارمین عنوان قهرمانی خود در رقابت های لیگ برتر راضی و خشنود هستند. بازیکنانی که در تیم من بودند عملکرد بسیار خوبی داشتند و حالا هم استقلال در ترکیب خود چند بازیکن خوب دارد. پرسپولیس فقط در صورتی می‌تواند پیروز شود که استقلال اشتباه کند.

باشگاه خبرنگاران: سازمان بازرسی ممکن است در پرونده قرارداد شما با باشگاه استقلال ورود کند. در این باره چگونه فکر می‌کنید؟

شفر: فکر می‌کنم این خیلی خوب است اما ای کاش آن‌ها این کار را زودتر انجام می‌دادند. من دوست دارم با سازمان بازرسی همکاری کنم تا آنچه را که اتفاق افتاده با جزییات توضیح دهم. حتی فکر می‌کنم برای هواداران استقلال خیلی مهم است که همه چیز را بدانند.

باشگاه خبرنگاران: مدیرعامل استقلال اخیراً به اروپا سفر کرده است، هیچ گفت و گویی بین شما و مدیران این باشگاه صورت نگرفته است؟

شفر: خیر. مدیریت استقلال با وکیل من در تماس است و به من و کادر ایرانی ام که از ۲ سال پیش منتظر پول هستند قول داده بودند که  هفته گذشته این پول را به ما بدهند. ما خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد. من هیچ وقت موافقت نکردم و هرگز نخواستم نرخ بهره بالاتری از استقلال بگیرم. باشگاه از من تقاضای یک ماه مهلت بیشتر کرد، اما طبق قوانین فیفا این موضوع امکان پذیر نیست. فیفا بسیار سختگیر است. استقلال در حال حاضر مشکلات بیش از حدی با فیفا دارد. بهتر است راه‌های مدنظر فیفا را دنبال کنیم.

گفتگو: بهنام روان پاک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۱۷ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
شفر تو که بعد از اخراجت تحقیرت کردن سر تمرینم راهت ندادن مثل این اورها تو خیابانها سرگردان بودی کسی هم از تو خوشش نمیاید پس بهتری بری خونتون
-
علی بخش پیش آهنگ
۰۹:۲۱ ۰۵ شهريور ۱۳۹۹
پرسپولیس 2 استقلال 1
آخرین اخبار