پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره دیدار دربی فردای تهران توضیحاتی داد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال محمد نوری درباره مصاف فردای استقلال و پرسپولیس گفت: دربی همیشه حساسیت خودش را دارد. درست است که فردا تماشاگران در ورزشگاه نیستند و شاید هیجان اطراف زمین به همین دلیل کم شود، ولی چند ده میلیون نفر از پای تلویزیون بازی را می‌بینند و همین مسئله انگیزه زیادی برای بازیکنان خواهد شد.

وی افزود: حیف است تلاش کادرفنی و بازیکنان در این فصل ثمری نداشته باشد و ان‌شاءالله با برنامه‌های تاکتیکی کادرفنی و تلاش بازیکنان، دربی به سود استقلال می‌شود و دل هواداران شاد خواهد شد. معتقدم فردا مدافعان پرسپولیس روز سختی را سپری می‌کنند و ترس از آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر ایران، کفه ترازو را به نفع استقلال رقم می‌زند.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: به دلیل غیبت چند بازیکن در خط دفاع احتمالا هواداران کمی نگران باشند، ولی قطعا بازیکنان جایگزین با تدابیر اندیشیده شده، جای خالی غایبان را پر خواهند کرد. مطمئنا مدافعان استقلال فردا با آرامش بیشتری کار می‌کنند. نقش آن‌ها فردا از اهمیت زیادی برخوردار است و ان‌شاءالله کادرفنی و بازیکنان فردا همانطور که گفتم، دل هواداران شاد خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار