جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه را هدف حملات خود قرار دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز (چهارشنبه) اهدافی را در نوار غزه گلوله باران کردند.

بنا بر گزارش این رسانه‌ها، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی زمین‌های کشاورزی شرق شهر خان یونس در جنوب نوار غزه را هدف قرار دادند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کردند که به سوی زمین‌های مردم در شرق شهر خان یونس تیراندازی کرده‌اند.

در همین راستا، افیخای ادرعی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در حساب توئیتری خود نوشت: هواپیما‌های نظامی به زیر ساخت‌های زیرزمینی وابسته به سازمان حماس در جنوب نوار غزه حمله کردند.

او افزود: این اقدام در پاسخ به پرتاب بالون‌های آتش‌زا و انفجاری از نوار غزه به سوی اسرائیل در امروز است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اوضاع در منطقه به صورت مستمر ارزیابی می‌شود.

بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز دیروز (سه‌شنبه) هنگام بازدید از یکی باتری سامانه گنبد آهنین در نوار غزه، فرماندهان حماس را تهدید کرد که در صورت تداوم پرتاب بالون‌ها، حملات این رژیم دردناکتر خواهد بود.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد در مرز فلسطین اشغالی با لبنان یک حادثه امنیتی رخ داده است و نیرو‌های امنیتی در حال پاکسازی گسترده در منطقه المناره هستند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یک سلسله انفجار در مناطق شمال سرزمین‌های اشغالی در نزدیکی مرز با لبنان خبر می‌دهند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای بررسی تحولات اخیر، خود را به یک پایگاه نظامی در شمال سرزمین‌های اشغالی رسانده و قرار است نشستی در این خصوص به ریاست نتانیاهو برگزار شود.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در هفته‌های اخیر حملات متعددی به اقصی نقاط نوار غزه داشته و مواضع نیرو‌های مقاومت را به بهانه پرتاب بالون‌های آتش‌زا به سوی اراضی اشغالی هدف قرارمی دهد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار