تولیت آستان قدس رضوی گفت: از گذشته تا کنون در هر جنگی بخشی از خاک ایران به دست دشمن افتاده و تنها جنگی که دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد ٨ سال دفاع مقدس بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در مراسم عزاداری سید سالار شهیدان که در قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش در مشهد با اشاره به اینکه در کشور و مرز‌ها امنیت کامل برقرار است، گفت: از ٢٠٠ سال گذشته تا کنون هر جنگی که به کشورمان تحمیل شده بخشی از خاک ایران به دست دشمنان افتاده است و تنها جنگی که دشمن نتوانست یک وجب از خاک ایران را بگیرد ٨ سال دفاع مقدس بود.

او افزود: این نشانگر اخلاص، احساس مسئولیت و جوانمردی نیرو‌های نظامی کشور بود و امنیت و آسایش امروز ما مرهون تلاش‌های نیرو‌های نظامی است.
 

بیشتربخوانید


تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: در جنگ تحمیلی دشمن به موقع و حساب شده به ایران حمله کرد و تنها چیزی را که محاسبه نکرده بود ایمان مردم بود.

حجت الاسلام و المسلمین مروی بر بالابردن معرفت وعقل دینی در بین نیرو‌های مسلح تاکید و بیان کرد: افرادی که تا آخرین لحظه در کنار امام حسین (ع) بودند و به شهادت رسیدند خالص‌ترین افراد امام بودند.

انتهای پیام//ف.س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۰۶ شهريور ۱۳۹۹
پس چرا در رودخانه اروند رود که ادعای صدام ملعون روی آن باعث جنگ شد، هنوز ایران کشتی رانی ندارد و طرف عراقی بهانه تراشی می کند....