فرماندار قصرشیرین گفت : آیین‌های عزاداری ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در هیات‌های مذهبی و مجالس شبانه این شهرستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حال برگزاری است.

برگزاری آیین‌های عزاداری ماه محرم براساس رعایت پروتکل‌های بهداشتیبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : آیین‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابااعبدالله الحسین (ع) در قصرشیرین با حضور گسترده مردم و انبوه عزاداران به صورت شبانه و راس ساعت ۱۰ هر شب برپا می‌شود.

او گفت : تمامی موازین بهداشتی و فاصله اجتماعی از سوی سینه زنان و زنجیرزنان و همچنین استفاده از ماسک برای حفاظت در برابر بیماری ویروسی کرونا و انتشار این ویروس از سوی عزاداران رعایت می‌شود.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین افزود: زنده نگه داشتن یاد و نام امام حسین (ع) و عاشورا یک تکلیف برای هر مسلمانی است و همه ما وظیفه داریم تا در این راه تلاش کنیم.

او ادامه داد: با شیوع کرونا و همه گیر شدن این بیماری ویروسی، متاسفانه بسیاری از برنامه‌های مذهبی ما با وقفه مواجه شد، ولی در ایام محرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی آیین‌های این ایام برابر ضوابط خاص و دستور ستاد ملی مدیریت کرونا برگزار می‌شود.

تاتار افزود: باتوجه به قدرت انتشار بیماری ویروسی کرونا نیاز است که همانند شب‌های گذشته بازهم مردم و عزاداران نسبت به رعایت دستورالعمل بهداشتی اقدام کنند و در این رابطه نسبت به سلامت خود و عزیزانشان احساس تکلیف کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.