معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: امسال اولویت قرارگاه جهادی، عارضه یابی ۱۳۰۰ کارگاه بزرگ و کوچک و اقدام به رفع مشکلات این واحد‌ها ست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حمزه برین معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در جلسه میز خدمت جهادی که به منظور بررسی مشکلات عمومی واحد‌های شهرک صنعتی لیا با حضور مسئولان استان و نمایندگان واحد‌های تولیدی برگزار شد، گفت:  امسال اولویت قرارگاه جهادی، عارضه یابی ۱۳۰۰ کارگاه بزرگ و کوچک و اقدام به رفع مشکلات این واحد‌ها ست.

 سرهنگ برین افزود:جلسه امروز بر مبنای راهبرد سال و منویات مقام معظم رهبری شکل گرفت و با اراده و مشارکت متولیان امر در مسیر حل مسائل و کاستی‌های هر فضایی، نتایج مثبت و پایداری را ایجاد خواهد کرد.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین  اضافه کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته تبلور نگاه جمعی با نگاه جهادی را به نمایش گذاشت و دفاع مقدس به عنوان کارنامه درخشان مجاهدت‌های همدلانه است و امروز در حالی که دنیا درگیر ویروس کروناست می توان در سایه همدلی و مشارکت، این مشکلات را رفع و شاهد جهش تولید باشیم.

به گفته او، در ابتدای انقلاب ۷۵ درصد مردم روستا نشین بودند امروز با تمام امکانات موجود در روستا‌ها مهاجرت تلخی اتفاق افتاده که موجب شده کمتر از ۲۵ درصد جمعیت کشور، روستانشین باشند.

سرهنگ برین با اشاره به ابلاغ سپاه مبنی بر تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در حوزه‌های پنجگانه فعالیت خود را به طور میدانی آغاز کرد و در طول سال‌های اخیر ۷۲ روستا در طارم و الموت شرقی و غربی مورد مطالعه قرار گرفت که در همین راستا خامی دستگاه‌های دولتی در اجرای ماموریت‌ها شد و با حضور مردم و نهاد‌های انقلابی در عرصه‌های مختلف فعالیت و طرح‌ها اجرا شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.