سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کرونا از ابتدا تاکنون، ۵ هزار و ۶۱۲ نفر را در بیمارستان های استان کرمان بستری کرده و ۶۸۴ نفر را به کام مرگ کشانده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی، مدیر گروه مبارزه با بیماری های واگیردار و سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان درباره آخرین آمار از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ امروز در استان کرمان گفت: هم اکنون ۲۶۰ نفر بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان وجود دارند که از این تعداد ۱۸۷ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۱۳ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،  ۲۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۶ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳۲ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. 

 او  تعداد کل موارد بستری  دارای تست مثبت کرونا در استان کرمان از ابتدی شیوع این بیماری تاکنون را  ۵ هزار و ۶۱۲ مورد عنوان کرد. 

شفیعی تعداد موارد جدید بستری طی ۲۴ ساعته گذشته در بیمارستان‌های استان کرمان را ۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد، ۴۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۴ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۴ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان هستند. 

او با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵ نفر بر اثر ابتلا به کووید ۱۹ در استان جان باختند، بیان کرد: ۳ نفر از این افراد در شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک نفر در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بودند. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: با تعداد فوتی های جدید، مجموع جان باختگان ابتلای قطعی به کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا ویروس تاکنون به ۶۸۴ نفر رسیده است. 

انتهای پیام / م 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار