دانشکده علوم پزشکی آبادان، با اخذ مجوز ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای سطح ۳گامی بلند در جهت ارتقای سطح بهداشت شغلی در منطقه و کشور برداشته است.

دکتر مبارک معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: پس از ۲ سال ارزیابی و پایش‌های متناوب کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور مبنی بر امکان‌سنجی و بررسی زیرساخت‌های لازم اعم از تکمیل تجهیزات و نیروی انسانی متخصص، این دانشکده موفق به اخذ مجوز ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای سطح ۳ در سطح کشور شد.

او ادامه داد: این آزمایشگاه به دستگاه‌های پیشرفته و به روزی همچون گازکروماتوگراف، جذب اتمی، HPLC و... در راستای ارزیابی عوامل زیان‌آور محیط کار مجهز است و آمادگی ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای به تمامی صنایع را دارد.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: اندازه‌گیری‌های عوامل فیزیکی، شیمیایی و ارگونومیک از قبیل اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط کار، روشنایی، صدا، BTEX و... از موارد ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای سطح ۳ هستندکه دانشکده علوم پزشکی آبادان با اخذ مجوز مربوطه گامی بلند در جهت ارتقای سطح بهداشت شغلی در منطقه و کشور برداشته است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.