به مناسبت هفته دولت دیدار و سرکشی معاون فرماندار و تعدادی از مسئولان اندیکا از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد شهرستان انجام شد.

عباس رضایی معاون فرماندار اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته دولت دیدار و سرکشی تعدادی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی از خانواده‌های نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد در مناطق مختلف شهرستان صورت گرفت.

او بیان داشت: دلجویی از مددجویان نیازمند انجام شد چراکه یکی از برنامه‌های اصلی ما تلاش جهت توانمند سازی، رفع مشکلات معیشتی، اشتغال و مسکن مددجویان است و رفع مشکلات و دغدغه این عزیزان تنها با وفاق، همدلی و مشارکت کلیه مسئولان دستگاه‌ها امکان پذیر است.

رضایی با اشاره به اینکه هدایایی جهت کمک و دست یاری به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد (ره) مساعدت شد افزود: مشاغل خانگی از جمله صنایع دستی، دامپروری، دامداری و کشاورزی و اشتغال در صورت توجه مسئولان می‌تواند باعث توسعه و کمک خوبی به مددجویان و سایر اقشار جامعه شود.

فرماندار اندیکا  خدمت به خلق و کسب رضایت مردم را بهترین عبادت برای آخرت انسان دانست و گفت: ما به عنوان خادمان امین مردم در این راه از هیچ کوشش و تلاشی چشم پوشی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.