مدیرکل ورزش کرمان گفت: علی رغم همه‌ی مشکلات، ۵۱ پروژه طی سال گذشته در کرمان افتتاح شد که از لحاظ تعداد پروژه افتتاح شده، مساحت و مبلغی که هزینه شده جزو سه استان برتر کشور بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم افتتاح سالن چندمنظوره شهرستان بم که با حضور سیدمومنی مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، مسئولان ورزش استان کرمان، حجت الاسلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر مسئولان محلی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایشان، یاد و خاطره شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، شهیدان دولت را گرامی داشت.

او با اعلام اینکه امروز شاهد افتتاح سالن ورزشی باغچمک بم هستیم، ابراز امیدواری کرد: این سالن باعث خیر و برکت برای جوانان منطقه باشد.

پاریزی با اشاره به اینکه به نمایندگی از کلیه پروژه‌های ورزشی استان کرمان در خدمت سید مجید سید مومنی، مدیرکل امور مجلس وزارت ورزش و جوانان هستیم، افزود: طی هفته دولت ۱۰ پروژه در سطح استان کرمان افتتاح می‌شوند که این میزان پروژه ۱۷ هزار و ۳۶۰ متر را به سرانه فضای ورزشی استان اضافه می‌کند.

او تصریح کرد: از جمع این متراژ ۲ هزار و ۳۶۰ متر فضای سرپوشیده (که هزار و ۱۰۰ متر آن مربوط به سالنی است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم) و ۱۵ هزار متر فضای روباز است که به مناسبت هفته دولت با ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: شرایط اقتصادی بدی بر جامعه حاکم است، اما تلاش‌ها مضاعف شده و همه دارند در بدنه‌ی دولت و مجلس تلاش می‌کنند، تا بتوانند نقاط ضعفی که در سراسر استان وجود دارد، را رفع کنند.

پاریزی با اعلام اینکه خدمات ارزشمندی طی دوران انقلاب شکوهمند اسلامی در گوشه گوشه این استان ارائه شده است، بیان داشت: طی سال گذشته نیز علی رغم همه‌ی مشکلات، در استان کرمان ۵۱ پروژه را افتتاح کردیم که از لحاظ تعداد پروژه افتتاح شده، مساحت و مبلغی که هزینه شده جزو سه استان برتر کشور بودیم که این می‌تواند برای استان کرمان یک نقطه عطف و امید باشد تا ما بتوانیم تلاش کنیم شرایط بهتری را برای مردم فراهم کنیم.


او افزود: در سطح مسابقات لیگ برتر کشور ۳۹ تیم ورزشی را داریم و یکی از این ها، تیم فوتبال بانوان شهرداری بم است که طی چند روز گذشته شاهد اهدای هفتمین جام قهرمانیش در لیگ برتر بودیم.

پاریزی تصریح کرد: جا دارد به مردم شرق استان کرمان و استعداد‌های نابی که در این روستا‌ها وجود دارد، اعتماد شود، علی رغم اینکه ما باید ورزش همگانی را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی توسعه دهیم و از دل این توسعه، شاهد پرورش استعدااد‌هایی باشیم که بتوانند در تیم‌های ملی ما افتخار آفرینی کنند و موجبات غرور ملی را برای مردم کشور فراهم آورند.

او با بیان اینکه امیدواریم افتتاح این سالن سبب پر کردن اوقات فراغت مردم این روستا شود، از جوانانی که از فضا‌های ورزشی استفاده می‌کنند، خواست: اخلاق و فرهنگ پهلوانی را در حوزه ورزش فراموش نکنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از مسئولان ورزش شهرستان‌ها خواست: توجه به ورزش بانوان را در دستور کار قرار دهید و ادارات ورزش و هیئت‌های ورزشی برای سالن‌هایی که افتتاح می‌شود، برنامه داشته باشند تا هدفمند از این سالن‌ها استفاده کنند.

پاریزی با اشاره به اینکه امروز به مناسبت ولادت جهان پهلوان تختی با عنوان روز ملی کشتی نامگذاری شده است، گفت: تختی را مدال هایش بزرگ نکرد بلکه اخلاق، منش و رفتارش او را بزرگ کرد.

او افزود: ما باید قهرمانان و جوانانمان به ویژه حضرت علی اکبر (ع)، جوان تاریخ ساز دشت کربلا را الگو قرار دهیم تا بتوانیم روز به روز شاهد ارتقاء فضای فرهنگ و اخلاق در میادین ورزشیمان باشیم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.