بخشدار مرکزی قصرقند گفت: ۹ طرح عمرانی، مسکن مددجویی، کشاورزان، عمران روستایی وآبرسانی در هفته دولت در بخش مرکزی این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی بلیده بخشدار مرکزی قصرقند اظهارداشت: برای اجرای ۹ طرح عمرانی در حوزه‌های مختلف اعتباری افزون‌بر سه میلیارد و ۹۶۴ میلیون تومان هزینه شده است.

او  افزود: افتتاح از پروژه‌های بهسازی معابر شهرداری قصرقند با اعتبار ۴۱۰ میلیون تومان، افتتاح ۶ واحد مسکن خسارات دیده ناشی از سیل در شهر قصرقند به نمایندگی از ۶ واحد با اعتبار ۴۴۲ میلیون تومان، بهره برداری از پروژه مرمت و بازسازی قنات روستای کریم آباد با اعتبار ۱۱۷ میلیون تومان و افتتاح کانال انتقال آب در روستای هیت با اعتبار ۴۰ میلیون تومان از جمله پروژه‌های امروز بخش مرکزی قصرقند گرامیداشت هفته دولت بوده است.

بخشدار مرکزی قصرقند ادامه داد: افتتاح پروژه توسعه برق در روستای هیت به نمایندگی از چهار پروژه توسعه و رفع افت ولتاژ با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان، افتتاح پارک بازی کودک در روستای فضل الهی به نمایندگی از چهار پروژه با اعتبار۱۶۰ میلیون تومان و بهره‌برداری از مخزن ذخیره آب در روستای جگانی با اعتبار ۳۵ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح شده هفته دولت در این بخش است.

او ادامه داد: کلنگ زنی مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) در شهر قصرقند به نمایندگی از پنج واحد با اعتباری ۲۵۰ میلیون تومان و کلنگ زنی یک واحد مسکن معلولان تحت پوشش بهزیستی در روستای چوت آباد با اعتبار ۸۰ میلیون تومان نیز انجام شد.

بلیده خاطرنشان کرد: در هفته دولت ۷۳ طرح با ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح و همچنین هشت طرح با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در شهرستان قصرقند کلنگ زنی می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار