بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره پیروزی آبی پوشان در دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلال توانست بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس را به سود خودش به پایان برساند و به فینال این مسابقات راه پیدا کند.

علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از پایان بازی درباره پاداش ۱۵۰ میلیون تومانی به هر کدام از بازیکن استقلال گفت: چه کسی این موضوع را گفته است؟ ۲ ساله که در استقلال هستم و به جایگاه دوم رسیدیم فکر می‌کنم ۵۰ میلیون تومان هم پاداش نگرفته باشم. حقوق خودمان را بدهند نیازی نیست پاداش به ما بدهند.

او ادامه داد:قطعا در ۹۰ دقیقه شایسته پیروزی بودیم. در ۲ موقعیت گل خوردیم. نیمه اول خوب بازی کردیم، اما در نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم. من مستقیم از کلینیک به بازی رفتم و تمرینات خوبی را پشت سر نگذاشته بودم. اسماعیلی و رضاوند مصدوم شدند و دست سرمربی بسته شد. بازی به پنالتی کشیده شود. همه خوب بازی کردند و زحمت کشیدند. کمترین حق ما صعود به فینال بود.

کریمی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها گفته اند نسبت به استقلال بهتر بودند گفت: پرسپولیسی‌ها می‌توانند بازی را ببینند، چون موقعیت‌های ما خیلی بیشتر از پرسپولیس بود.

او درباره حضور تراکتور در فینال گفت: تراکتور شایسته حضور در فینال است. تلاش می‌کنیم مصدومان به این بازی برسند و برنده شویم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال درباره اینکه گل محمدی اعلام کرده جام را به استقلال می‌دهند گفت: من درباره این موضوع حرفی ندارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار