کلانترزاده گفت: با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم مشکی برای نصب بر سردر منازل قم، تولید و توزیع می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مهدی کلانترزاده ،مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم اظهار کرد: شهرداری قم در خصوص تبلیغات محیطی و ارتقای سطح آگاهی مردم برای مقابله با کرونا، اقدامات خوبی انجام داده و در این باره تعاملات خوبی با سازمان تبلیغات اسلامی داشته‌ایم.

او تصریح کرد: با توجه به ممنوعیت در برگزاری تجمعات، روش‌های خلاقانه در برگزاری مراسم و آیین عزاداری دارای اهمیت زیادی است و در این باره پویش «هر خانه یک حسینیه» یکی از ایده‌های خوبی بود و رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در گسترش پویش هر خانه یک حسینیه داشتند.

کلانترزاده بیان کرد: سامانه ۱۳۷ برای مشارکت با طرح مردمی «هر خانه یک حسینیه» آمادگی لازم را دارد، ضمن این که در جهت ارائه هشدار‌های لازم به شهروندان، مرکز تماس ۱۳۷ امکان انتقال متن خاص یا فایل صوتی از طریق کد اپراتور‌ها و سامانه‌های گویا را دارد.

تهیه و توزیع ۳۰۰ هزار پرچم سیاه در قم

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم گفت: همچنین با استفاده از ظرفیت مردمی و خیرین، ۳۰۰ هزار پرچم سیاه برای نصب سردرب خانه‌ها تولید و توزیع می‌شود؛ در این باره پویش سردر هر منزل با پرچم سیاه و گرفتن عکس از آن و تجلیل از تفرات برتر مورد توجه است.

کلانترزاده گفت: هر خانه یک حسینیه طرح بسیار مهمی است و برخی از رسانه‌ها پای کار آمدند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفت، در حال حاضر نیز ۸ کارگاه در ۸ منطقه ایجاد شده است و پرچم‌ها پس از تولید میان شهروندان توزیع می‌شود.

او ادامه داد: باید از تمامی ظرفیت‌ها در جهت اطلاع رسانی استفاده کنیم و هشدار‌های لازم را ارائه دهیم تا ضمن برگزاری مراسم عزاداری، سلامت مردم نیز حفظ شود.

مدیرکل ارتباطات و روابط بین‌الملل شهرداری قم عنوان کرد: یکی از کار‌هایی که از طرف سازمان فرهنگی و هنری شهرداری انجام شد حضور مداحان اهل بیت (ع) جلوی درب منزل شهیدان است که با نیت مادران شهید به نوجه سرایی می‌پردازند و این طرح مورد استقبال زیادی قرار گرفته و حرکت ارزشمندی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار