در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در دلیجان ۴۳ سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکبا اجرای مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دلیجان علاوه بر بسته‌های غذایی و ۴۳ سری جهیزیه به ۴۵ زوج جوان نیازمند اهدا شد.

سرهنگ پاسدار مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراکگفت: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان به همت خیرین ۴۳ سری جهیزیه به ارزش۲۵ میلیارد ریال برای نوعروسان نیازمند آماده وتوزیع شده است.

سرهنگ نباتی افزود: علاوه بر این در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان دلیجان تاکنون بالغ بر ۳۵۰ سبد کالا شامل گوشت، برنج، روغن، حبوبات و ... به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال تهیه و در میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

او اضافه کرد: پس از بیانات مقام معظم رهبری در روز نیمه شعبان مبنی بر راه اندازی رزمایش گسترده کشوری برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا، خیرین و موسسات خیریه در شهر دلیجان، نراق و روستا‌های تابعه روحیه ایثارگری و انفاق خود را به نمایش گذاشتند و با تمام توان وارد عرصه شدند که تاکنون کمک‌های بسیاری جمع آوری شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.