استاندار قزوین گفت: تنها در سایه وحدت و همدلی و تقویت یکدیگر می‌توان به موفقیت دست یافت و مردم را به آینده امیدوار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در دیدار با امام جمعه آبیک گفت: آبیک از شهرستان های مهم استان و قطب کشاورزی و صنعتی است و باید توجه ویژه به این شهرستان شود .

وی وحدت, همفکری و همکاری در اجرای طرح ها را موجب پیشرفت و آبادانی دانست و گفت : تخریب نتیجه ای جز یاس و ناامیدی و عقب ماندگی ندارد.

استاندار گفت: امروز تریبون نماز جمعه استان در خدمت تقویت اتحاد ,همبستگی و وحدت مدیران استان است و ما قدردان این نعمت هستیم.

استاندار با بیان دستاوردهای انقلاب اذعان کرد: اقدامات صورت گرفته در طول ۴۰ سال گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست .

جمالی پور گفت: بعد از انقلاب با همه ی فشارها , تحریم ها و جنگ تحمیلی توانسته ایم طرح های بزرگی را اجرا کنیم و پیشرفت‌های علمی و فنی بزرگی را رقم بزنیم.

به گفته وی  خدمات بسیاری در حوزه های مختلف زیر ساختی کشور از راه ها تا بخش های صنعتی, کشاورزی صورت گرفته است.

او گفت: خدمات دولت و نظام باید در مناسبت‌های مختلف به مردم گفته شود تا کارهای صورت گرفته مورد قضاوت صحیح شهروندان قرار گیرد.

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، افتتاح یک واحد دامپروری، بهره برداری از طرح آبیاری تحت فشار و افتتاح سه پروژه صنعتی از جمله برنامه‌های سفر استاندار قزوین به شهرستان آبیک است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار