زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کم‌شهر کنارک در هفته دولت با حضور مسوولان افتتاح شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حمیدالدین یوسفی فرماندار کنارک   اظهار داشت: زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال روستای کم‌شهر کنارک با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با مشارکت سازمان منطقه آزاد چابهار، فرمانداری کنارک و اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ساخته شده است.

حمیدالدین یوسفی افزود: بیش از ۲۶ پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستا‌های سراسر استان مرزی و پهناور سیستان و بلوچستان با اعتبار ۱۰ میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال و نیز تجهیز و راه اندازی ۴۹ خانه ورزش روستایی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال گرامیداشت هفته دولت در حال افتتاح است.

او افزود: مشارکت منطقه آزاد در پروژه‌های ورزشی قابل تقدیر و ستودنی است و این امر می‌تواند بخشی از مشکلات را مرتفع کند.

فرماندار کنارک گفت: کلنگ پروژه سردخانه سه تنی با زیر بنای چهار هزار و ۹۳۱ مترمربع با سرمایه‌گذاری ۱۵ میلیارد تومان و با اشتغالزایی ۱۵ نفر و کلنگ ساخت مدرسه ۲کلاسه خیری در روستای کم شهر بخش مرکزی کنارک و پزم تیاب نیز به زمین زده شد.

او اظهار داشت: افتتاح چهار بند سنگ ملاتی در بخش زرآباد منطقه جوزدر و کاروان با اعتبار۸۰۳ میلیون تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار با خانواده شهدای شناور کنارک، ناویکم شهید آرش پاک دل و افتتاح پروژه‌های عمرانی بخش زرآباد از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

یوسفی گفت: همزمان با هفته دولت ۳۷ پروژه عمرانی، آموزشی، شیلاتی، عمران شهری و روستایی، ورزشی، خدماتی و اشتغالزایی با اعتبار ۲۱۵ میلیارد تومان در شهرستان کنارک در جنوب سیستان و بلوچستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

او ادامه داد: ۱۶۰ عنوان برنامه فرهنگی شامل غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از کارکنان نمونه دولت، نشست‌های روشنگری، نشست مطبوعاتی، دیدار مسوولان با مردم در روستا‌های مختلف و تشریح فعالیت‌ها و دستاورد‌های دولت، رسیدگی و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم از دیگر برنامه‌های اجرا شده این هفته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار