مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه گفت: دفتر ترویج کشاورزی بخش ریگ‌ملک این شهرستان به منظور تسریع در خدمت‌رسانی به کشاورزان و روستاییان این بخش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، محسن کهرازهی مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه  اظهار داشت: میرجاوه از جمله شهرستان های شاخص سیستان و بلوچستان در بخش کشاورزی و بخش ریگ‌ملک نیز مهمترین قطب کشاورزی این شهرستان محسوب می شود.

او  ادامه داد: بخش ریگ ملک بدلیل قرار داشتن در حوضه آبریز تفتان از نظر تأمین آب برای توسعه بخش کشاورزی دارای محدودیتی خاصی نیست.

مدیر جهاد کشاورزی میرجاوه افزود: هم اینک بیش از ۶ هزار هکتار زمین کشاورزی در این منطقه زیر کشت محصولات زراعی و باغی است که عمده ترین محصولات کشاورزی این بخش خرمای ربی ،مضافتی، زاهدی و گندم، جو، یونجه و ذرت و دانه های روغنی گلرنگ و کلزا است.

کهرازهی با اشاره به اهمیت فعال شدن دفتر ترویج کشاورزی گفت: با توجه به بعد مسافت این بخش با مرکز شهرستان دفتر ترویج کشاورزی ریگ ملک بعنوان نمایندگی مدیریت جهاد کشاورزی میرجاوه در منطقه تمام امور خدماتی و آموزشی را در کمترین زمان در اختیار کشاورزان و بهره برداران قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار