مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس گفت: در طرح "شمیم حسینی" ۱۵ تن برنج از محل موقوفات بین هیئت‌های مذهبی شیراز توزیع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام سید عباس موسوی در جمع خبرنگاران گفت: در طرح "شمیم حسینی" ۱۵ تن برنج جهت توزیع بین هیئت‌های مذهبی شیراز در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی قرار گرفت.

او اظهار داشت: این ۱۵ تن برنج توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس و از محل موقوفات شهر شیراز که با نیت اطعام و تعزیه‌داری حضرت سید الشهدا به ثبت رسیده بودند تهیه شده است.

موسوی با بیان اینکه هیئت‌های مذهبی که در سامانه بیرق تبلیغات اسلامی ثبت شده باشند می‌توانند با مراجعه به سازمان تبلیغات اسلامی حواله تحویل برنج دریافت کنند، عنوان کرد: بر اساس ابلاغیه وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا تمام هیئت‌های مذهبی برای پخت و پز موظف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در صورت پخت و پز باید به صورت بیرون بر توزیع کنند و در غیر این صورت می‌توانند بسته‌های معیشتی تهیه و در بین نیازمندان به ویژه نیازمندان محلات حاشیه شهر توزیع کنند.

او افزود: سال‌های گذشته طرح "شمیم حسینی" با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی به منظور حمایت از هیئت‌های مذهبی به صورت حواله دریافت برنج، روغن و دیگر ملزومات پخت و پز اجرا می‌شد که هیئت‌ها نیز با دریافت این اقلام اقدام به پخت غذا و توزیع بین عزاداران می‌کردند امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تصمیم بر این شد که هیئت‌ها تلاش کنند که این حواله‌ها به صورت بسته‌های معیشتی بین نیازمندان توزیع شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.