پرواز‌های مسیر دبی-لار- دبی بعد از گذشت بیش از یک ماه دوباره برقرار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: پرواز‌های مسیر دبی-لار- دبی از طریق شرکت هواپیمایی فلای دبی که از بیش از یک ماه تعطیل شده بود، با تلاش و پیگیری مسئولان اجرایی شهرستان دوباره برقرار شد.

امین الله صولتی افزود: هم اینک نیز فروش برای رزرو این پرواز در حال انجام است.

او ادامه داد: تمام مسافران پس از انجام مراحل مربوط به رعایت موارد بهداشتی مرتبط با بیماری کرونا می‌توانند از این مسیر پروازی بهره‌مند شوند.

مدیرکل فرودگاه بین‌المللی لارستان همچنین گفت: مسیر پروازی قشم ایر بر اساس برنامه تابستانی، روز‌های سه شنبه و جمعه هر هفته درمسیر تهران-لار- دبی- لار- تهران برقرار است و شرکت هواپیمایی ایران ایر نیز با توجه به نیازمردم منطقه علاوه بر انجام ۳ پرواز تهران- لار، اقدام به برقراری چند پرواز فوق العاده درمسیر دبی - لار - دبی کرده است که این پرواز‌ها فعلا بصورت روزانه یک پرواز برقراراست.

صولتی ادامه داد: هم اینک در طول هفته ۵ پرواز داخلی درمسیر تهران و ۱۰ پرواز خارجی به مقصد دبی از این فرودگاه انجام می‌شود.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان بیان کرد: پیگیری‌های لازم برای برقراری مجدد پرواز‌های مسیر قطر، کویت، شارجه و عمان که پیش ازکرونا از این فرودگاه برقرار بود نیز درحال انجام است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار