محمد احمدی تهیه کننده سینما، استقبال مردم از اکران آنلاین فیلمش را رضایت بخش دانست.

محمد احمدی تهیه کننده سینما در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  وضعیت اکران آنلاین و عمومی  «قتل عمد» گفت: تا امروز استقبال مردم از این فیلم سینمایی خوب بوده و ما هم از این موضوع رضایت داریم.

او افزود: به نظرم اکران آنلاین فرصتی مناسب و اتفاق درستی برای کلیه فیلم‌ها بخصوص در شرایطی که مردم کمتر بیرون می‌آیند، است و در مجموع مردم استقبال خوبی کردند.

احمدی با اشاره به اکران عمومی و آنلاین یکی دیگر از فیلم‌هایی که تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، بیان کرد: جلسه‌ای با کارگردان و شریک‌های فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» داشتیم که احتمالا برای اکران عمومی و آنلاین آن تقاضا دهیم و پس از محرم به مخاطب عرضه کنیم.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «تهران شهر عشق» طنز تلخ عاشقانه‌ای است در مورد ۳ شخصیت که علی‌رغم هیاهوی بی حد و حصر ابرشهر تهران، احساس تنهایی می‌کنند و در راه پُر کردن این تنهایی به شناخت عمیق‌تری از خودشان می‌رسند. داستان‌های این ۳ شخصیت به طور موازی پیش می‌روند. درنهایت مینا، وحید و حسام اگر چه همچنان تنها، اما مصمم‌تر و با درک عمیق‌تری از خود، به راهشان در هیاهوی تهران ادامه می‌دهند.

این فیلم به تهیه‌کنندگی محمد احمدی در سال ۱۳۹۷ تولید شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینما ، فیلم سینمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.