مدیر روابط عمومی صدا و سیمای زنجان گفت:رسانه استانی برنامه ریزی ویژه‌ای برای سوگواری سرور و سالار شهیدان در تاسوعا و عاشورا انجام داده است.

صدا و سیمای زنجان موسوی مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، گفت: امسال با توجه به شرایط موجود دسته حسینیه اعظم برگزار نخواهد شد و کاروان رزمایش کمک‌های مومنانه حسینیه اعظم زنجان و سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در یوم العباس در مسیر دانشگاه زنجان تا میدان جهاد و همچنین عزاداری زنده بدون حضور مردم در حسینیه اعظم به صورت زنده از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

او افزود: شبکه استانی سیما عزاداری مردم حسینی زنجان در هیئت عزاداری احمدیه واقع در میدان امیرکبیر در روز تاسوعای حسینی و همچنین هیئت عزاداری مکتب الزهراء در مسجد جامع زنجان را که روز عاشورا و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد از ساعت ۱۷ به صورت زنده پوشش خواهد داد.

موسوی ادامه داد: همچنین هیات حسینی زنجان میهمان استودیوی حسینیه اشراق هستند تا در قالب ۹برنامه از صبح امروز تا عاشورای حسینی پیام عشق و ارادت خود را به ساحت سرور و سالار شهیدان اعلام کنند.

او گفت: پخش سیمای اشراق هم گزیده تصاویر عزاداری دسته جات عظیم حسینیه و زینبیه را در این ایام به فراخور پخش خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه استانی صدا هم با ویژه برنامه عشق قافله سی، از ساعت۱۷الی۱۹ روز‌های جمعه تا دوشنبه به پوشش مراسم عزاداری فاطمیون، احمدیه مکتب الزهرا و عزاداری شهرستان‌ها می‌پردازد.

او ادامه داد: علمدار عنوان ویژه برنامه روز تاسوعاست که از ساعت۱۰صبح به مدت ۶۰ دقیقه با حضور کارشناسان و صاحب نظران به بررسی ابعاد مختلف حماسه تاریخی کربلا خواهد پرداخت.

موسوی افزود: حسین عزاسی عنوان دیگر برنامه معاونت صداست که از ساعت ۱۰ صبح روز عاشورا باحضور مادحین، شاعرین و کارشناسان به ذکر مناقب سید و سالار شهیدان می‌پردازد.

او گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز ضمن پوشش کامل خبری تمام رویداد‌های مذهبی تاسوعا و عاشورای حسینی، رزمایش کمک‌های مومنانه حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس که بدون حضور عزاداران برگزار می‌شود را پوشش می‌دهد.

موسوی با اشاره به اینکه گزارش‌های خبری و تولیدی بصیرت عاشورایی، زنجان سیه پوش حسین، آخرین نماز حسین (ع) و پوشش خبری نماز ظهر عاشورا از دیگر آیتم‌های خبر است، گفت: دو گزارش تبیینی در خصوص لزوم رعایت مفاد بهداشتی و عدم مسافرت غیر ضروری از آیتم‌های بخش خبری یوم العباس خواهد بود.

او در ادامه گفت: معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید ۵۰ قطعه ویدئو، ۱۰ استوری، ۵پوستر برنامه تلویزیونی"مجازیست" بروز رسانی صفحه ویژه محرم و حسینیه مجازی، دریافت تصاویر مردمی پویش هرخانه یک حسینیه و تولید فتوکلیپ با این تصاویر همراه مخاطبان فضای مجازی خواهد بود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.