معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون بهداشت دانشگاه با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در مورد گزارش روزانه این آمار، اعلام کرد: از بررسی بیش از ۲۵۰ هزار نمونه در آزمایشگاه های تشخیصی استان تا کنون، ابتلای ۴۲ هزار و ۴۸۷ نفر به کووید ۱۹ به قطعیت رسیده است.

عبدالرسول همتی از بستری ۷۵۸ بیمار مشکوک و یا دارای علامت کروناویروس در بیمارستان های استان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۹۶ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

او همچنین به آمار جانباختگان این بیماری اشاره کرد و با ابراز تاسف از مرگ پنج هم استانی دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته، مجموع آمار جانباختگان کووید ۱۹ در فارس از ابتدای شیوع تاکنون را ۷۸۵ نفر اعلام کرد.

به گفته معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، آمار بهبودیافتگان این بیماری از ابتدای شیوع تاکنون نیز به ۳۹ هزار و ۲۷۸ نفر رسیده است.

او از مردم خواست تا برای حفظ سلامت خود و دیگر عزاداران حسینی، دستورالعمل‌های بهداشتی از قبیل استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی و شست و شو و ضدعفونی کردن مرتب دست ها را رعایت کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار