امام جمعه رستاق گفت: جامعه بیش از هر زمانی به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد و همه باید نسبت به هم مسئول باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  حجت الاسلام المسلمین مصطفی دلاوری امام جمعه رستاق به مناسبت هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر،  گفت: امروز جامعه بیش از هر زمانی به امر به معروف و نهی از منکر نیاز دارد و همه باید نسبت به هم مسئول باشیم، مبارزه با فساد و بی عدالتی از مصادیق بارز نهی از منکر است.

او افزود: حتی در مجالس عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام اگر ما برای رعایت دستور العمل‌های بهداشتی به هم تذکر بدهیم خود از مصادیق امر به معروف است و باید با کسانی که این مسائل را به نام اهل البیت علیهم السلام رعایت نمی‌کنند برخورد نمود.

حجت الاسلام دلاوری به مناسبت هفته دولت یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و ادامه داد: مسئولان باید همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند از فرصت یکساله باقی مانده، به خوبی استفاده نمایند و حل مشکلات اقتصادی کشور را به امید لغو تحریم‌ها و یا نتیجه انتخابات آمریکا معطل نکنند.

خطیب نماز جمعه رستاق به اقدام کشور امارات به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی پرداخت و اظهار داشت: اوضاع و احوال وخیم در رژیم صهیونیستی و اختلاف اجتماعی و مهاجرت معکوس از سوی یهودیان بویژه نسل جوان صهیونیستی و تظاهرات شبانه علیه نتانیاهو و اختلاف در ارتش این رژیم غاصب که تاکنون بی سابقه بوده است افول اسرائیل و رژیم غاصب صهیونیستی را می‌رساند و همین مسائل باعث شده تا آمریکا و ارتجاع عرب منطقه تنفس مصنوعی به رژیم غاصب صهیونیستی بدهند.

امام جمعه رستاق با تشکر از مردم رستاق به ویژه جوانان به خاطر برگزاری با شکوه مجالس عزاداری ابا عبد الله الحسین علیه السلام با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی، خطبه خود را با ذکر مصیبت حضرت علی اکبر علیه السلام به پایان برد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
تشکر از زحمات شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۰۷ شهريور ۱۳۹۹
عالی