معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه گفت: بیش‌از ۱۷ هزار سبد معیشتی در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان و هیئت‌های مذهبی سیستان وبلوچستان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، علی اکبر جعفری معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس جنوب‌ شرق سپاه اظهارداشت: سومین مرحله کمک‌های مومنانه در سیستان وبلوچستان از ابتدای ماه محرم آغاز و تا روز عاشورا ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: در این مرحله قرارگاه محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه، معاونت محرومیت زدایی مجموعه قرارگاه قدس، بسیج سازندگی و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مشارکت دارند.

معاون مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق سپاه گفت: طبخ و توزیع غذا برای بیرون بردن از مساجد و رساندن در خانه‌ها، توزیع هدیه رهبر معظم انقلاب از نذورات و شرعیات در قالب بسته‌های معیشتی و کمک از خیران توسط مجموعه محرومیت زدایی قرارگاه قدس برای تهیه اقلامی همچون برنج و روغن به هیئت‌های مذهبی از جمله اقدامات در این مرحله از رزمایش است.

او  افزود: علاوه‌بر ۱۷هزار سبد معیشتی،۳۰ تن برنج و روغن، ۵۰هزار ماسک رایگان در بین هیات‌های مذهبی، ۱۰هزار آب معدنی، پنج هزار بسته کلوچه و یکهزار لیتر مواد ضدعفونی از جمله اقلام توزیع شده در این رزمایش بوده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار