امام جمعه بندرعباس گفت: هفته دولت فرصتی مناسب برای بیان عملکرد و تلاش صادقانه مسئولان اجرایی در کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمدعبادی زاده گفت: فشار‌ها و تحریم‌های دشمن علیه کشور، هرگز مانعی برای توسعه و آبادانی در کشورنشده است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رونق و افزایش تولید، کلید حل همه مشکلات کشور است که ارزش پول را بالا می‌برد و تورم را کاهش می‌دهد و فرصت‌های شغلی ایجاد می‌شود.

امام جمعه بندرعباس گفت: هفته دولت نیز فرصتی برای نقد خودمان است تا معایب را بشناسیم و سریع آن را برطرف کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود:حمایت از بخش خصوصی و تسهیل کار سرمایه گذاران امروزه از ضروریات جامعه است که باید مسئولان به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

امام جمعه بندرعباس گفت: قاچاق کالا آفتی است که به تولید آسیب می‌زند و باید از آن جلوگیری و همچنین واردات بی رویه کالا ساماندهی شود.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: رفع موانع تولید، جلوگیری از خام فروشی و تقویت شرکت‌های دانش بنیان نیز به جهش تولید کمک بسیاری می‌کند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به وحدت رویه در موضوعات مختلف گفت: باید در مسئله ته لنجی‌ها وحدت رویه ایجاد شود تا ملوانان و مردم در استان‌های مختلف سهم یکسانی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: ریاست قوه قضاییه نیز توجه ویژه‌ای به وحدت رویه در ته لنجی‌ها دارند که به تازگی دستور ساماندهی این موضوع را صادر کرده اند.

امام جمعه بندرعباس افزود: با تلاش‌های خستگی ناپذیر مسئولان در استان، عملکرد دولت در هرمزگان کارنامه خوبی است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: تبیین عملکرد و خدمات دولت و نظام نباید به هفته دولت و دهه فجر محدود شود در طول سال باید اطلاع رسانی شود تا جلوی توطئه‌های دشمن گرفته شود.

او گفت: اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی و نظام مالیاتی سه موضوع مهم در کشور است که نقش مهمی در اقتصاد دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Arab Emirates
مصطفی
۲۱:۴۱ ۰۸ شهريور ۱۳۹۹
ما از تحریم نمیترسیم از اختلاسگرا میترسیم . باید یکی بیارن مانند آقای خلخالی که پرونده متخلسین اقتصادی بگیره دستش به کسی هم رحم نکنه