امسال در بیستمین سال برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدای قم با توجه به شیوع کرونا خدمات به شیوه‌ دیگر به عزاداران ارائه می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،مراسم اعزام و آغاز به کار اکیپ‌های پزشکی برای بیماران نیازمند، غربالگری کرونا و اهدای بسته‌های معیشتی، بهداشتی و ضدعفونی از سوی درمانگاه صلواتی سیدالشهدای قم  ساعت ۹:۳۰صبح روز تاسوعای حسینی در دبیرستان دین و دانش واقع در خیابان باجک روبروی بیمارستان کامکار برگزار شد.


امسال در بیستمین سال برپایی درمانگاه صلواتی سیدالشهدا در دبیرستان دین ودانش قم و با توجه به شیوع ویروس کرونا خدمات بهداشتی و درمانی به شیوه‌ای دیگر به عزاداران حسینی طی روز‌های تاسوعا و عاشورا ارائه می شود.

این خدمات شامل غربالگری با تب سنجی و اکسیژن درمانی در محل درمانگاه و اعزام بیست اکیپ ویزیت پزشکی با همکاری پزشکان عمومی و متخصص جهادی به خانه بیماران نیازمند به همراه صد‌ها بسته معیشتی و نوشت افزار اهدایی جمعیت فاطمی‌ها و نیز بسته‌های بهداشتی و ضدعفونی است که در روز‌های شنبه و یکشنبه هم زمان با تاسوعا و عاشورای حسینی انجام می‌شود.

 خامه یار مسئول درمانگاه سیدالشهدای قم در این مراسم گفت: امسال به دلیل شیوع  کرونا توزیع بیش از ۱۵۰۰ بسته نذری معیشتی و لوازم التحریر اهدایی جمعیت فاطمی‌ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا از برنامه‌های درمانگاه صلواتی سید الشهدا (ع) است.


استاندار قم هم با قدردانی از رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی هیئت‌های مذهبی، ابراز امیدواری کرد با رعایت هرچه بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌های تاسوعا و عاشورای امسال، از شیوع بیماری کرونا جلوگیری شود.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار