حال و هوای حرم کریمه اهل بیت(س) در عاشورای حسینی کبوتر دل هر زائری را تا حرم نورانی امام حسین(ع) به پرواز در می‌آورد.

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشستبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیین سوگواری عاشورای حسینی در بزرگداشت مقام والای اسوه صبر و ایثار حضرت امام حسین (ع)در شهر‌ مقدس قم در حال برگزاری است و طنین ندای لبیک یا حسین (ع) در گوشه گوشه شهر  به گوش می رسد.

جای جای شهر مقدس قم به ویژه آستان سراسر نور بانوی کرامت در عاشورای حسینی امروز حال و هوای دیگری دارد و کبوتر دل هر زائری را تا حرم نورانی امام حسین علیه السلام به پرواز در می‌آورد.

 بارگاه منور حضرت فاطمه معصومه (س) در این روز حزن انگیز هم نوا با دیگر شهر‌های ایران اسلامی، یکپارچه سیاهپوش و سوگوار سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) است.

مردم قم امروز به یاد سرور آزادگان جهان در جای جای شهر مقدس قم به ویژه در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران با رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی و شیوه نامه  های بهداشتی در حال عزاداری هستند.

شیفتگان خاندان عصمت و طهارت در روز عاشورای حسینی عشق و ارادت خود را به سرور و سالار آزادگان جهان،حضرت اباعبدالله الحسین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی نشان می دهند.

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشست

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشست

مردم شهر قم دیشب و امروز با حضور در حرم حضرت معصومه (س)در سوگ شهادت سید و سالار شهیدان  به عزاداری پرداخته و به یاد مصایب سیدالشهدا (ع) و سقای تشنه لب، حضرت ابوالفضل (ع) بر سر و سینه زدند و اشک ماتم ریختند.

ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت امروز با حضور در  حرم مطهر و  نورانی کریمه اهل بیت(س)این مصیبت عظیم را به ساحت مقدس آن حضرت  تسلیت می گویند.

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشست

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشست

امسال به دلیل شیوع  کرونا عزاداران از برپایی دسته‌های عزا در حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران محروم هستند و در فضای باز با رعایت کامل موازین  بهداشتی در حال عزاداری هستند.

شهر بانوی کرامت(س)در عاشورای حسینی به سوگ نشست

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۹ شهريور ۱۳۹۹
یا امام حسین خودتون عنایت کنید دل شکسته ام
آخرین اخبار