مهاجم اسبق شیاطین سرخ از میسون گرین وود تمجيد کرد.

تمجید وین رونی از مهاجم جوان منچستر یونایتدبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، وین رونی، بازیکن اسبق منچستر یونایتد با تمجید از میسون گرین وود اعلام کرد بازیکن جوان شیاطین سرخ می‌تواند مهاجم مکمل هری کین در تیم ملی انگلیس باشد.

گرین وود برای نخستین بار برای بازی مقابل ایسلند و دانمارک در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به تیم ملی انگلیس دعوت شده است.

این بازیکن ۱۸ ساله در تمامی رقابت‌های فصل اخیر ۱۷ بار برای تیمش گلزنی کرد و خودش را به ترکیب ثابت منچستر یونایتد رساند.

گرین وود یکی از پرکار‌ترین بازیکنان لیگ برتری پس از آغاز مجدد مسابقات بود و عملکرد خوب او، گرت ساوتگیت را متقاعد کرد تا مهاجم کم سن و سال شیاطین سرخ او را به اردوی تیم ملی فرا بخواند.

وین رونی، بازیکن اسبق منچستر یونایتد درباره دعوت گرین وود به تیم ملی گفت: اگر ۳، ۴ ماه پیش درباره او صحبت می‌کردم، می‌گفتم او بازیکن خوبی است و فصل خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما کمی زود است که در ترکیب اصلی بازی کند. با این حال گلزنی‌ها و عملکرد خوب گرین وود باعث شد تا او به تیم ملی هم دعوت شود.

رونی در ادامه گفت: به احتمال زیاد گرین وود بهترین گلزن منچستر یونایتد تا سن ۱۸ سالگی است. ساوتگیت به یک مکمل خوب برای هری کین نیاز دارد. بازیکنی که اگر کین مصدوم یا محروم شد، بتواند به خوبی جای او را پر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.