فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ جهان دیماز فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف و ضبط ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جهان دیماز گفت: بنابر بر اخبار واصله دعوای چندین نفر در یکی از روستاهای اطراف دهدشت، مبنی بر خرید و فروش مواد مخدر، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۲ دهدشت، پلیس مواد مخدر و پلیس اطلاعات به محل اعزام شدند.

او با بیان اینکه متهمان به شهرستان بویراحمد متواری شدند، بیان کرد: با هماهنگی دادستانی استان، ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در منزلی مسکونی در منطقه دیلگان زیر خاک مدفون شده بود، کشف و ضبط شد.

دیماز بیان کرد: قاچاقچیان این مواد مخدر شناسایی و حکم جلب آنها نیز صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به کشفیات مواد مخدر در سال جاری هم اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۷۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان کهگیلویه کشف و ضبط شد.

سرهنگ جهان دیماز افزود: با توجه به اینکه حجم زیادی از این مواد از خرده فروشان کشف و ضبط شد، به این منظور ۸۵ نفر دستگیر و با حکم قضایی راهی زندان شدند.

او بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ دستگاه خودرو به منظور کشف مواد مخدر توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با هشدار به قاچاقچیان، از مردم خواست موارد مشکوک توزیع و خرده فروشان مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند تا ماموران انتظامی سوداگران مرگ را به سزای اعمالشان برسانند
.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.