مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : واقعه کربلا به گستردگی جهان در جوامع اثرگذار بود به طوری که در عصر حاضر تمامی جهان عزادار سیدالشهدا (ع) هستند.

واقعه کربلا به گستردگی جهان در جوامع اثرگذار بودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛ حجت الاسلام حجت الله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه گفت : فرهنگی که از حماسه عاشورا با نام اسلام ماندگار شده یادگار حرکت انقلابی سید الشهدا (ع) است، تاریخ اسلام مدیون حماسه حسینی است.

او گفت : امروزه باید جبهه خود را مشخص کرده و ببینیم آیا در جبهه حق و یا کفر قرار گرفته ایم، دشمنان اسلام پس از شهادت سیدالشهدا (ع) تا به امروز به دنبال حذف و یا کمرنگ ساختن واقعه کربلا بوده، اما به مدد الهی این حماسه لحظه به لحظه به شیفتگانش افزوده خواهد شد.

او افزود: خیمه دشمن با عِده و عُده درصدد ضربه زدن به جبهه اسلام است، اما مکتب و اندیشه حسینی هیچگاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به بیانات رهبر جبهه مقاومت افزود: سید حسن نصرالله خود را سرباز، ولی زمان می‌داند، قاسم سلیمانی‌ها اگر اذن حیات پیدا کنند بازهم در مکتب حسین (ع) گام برمیدارند، سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حماسه حسینی و، ولی فقیه ایمان دارند.

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه ادامه داد: دشمن با تمام قوا در برابر جبهه حق تا دندان مسلح بوده بنابراین نباید با غفلت فرصت نفوذ را به مستکبران داد، جوانان، طلاب و تمامی اقشار دل در گرو انقلاب داده و از مکتب حسینی و ولایت فقیه پاسداری کنند.

او ادامه داد: در دوران دفاع مقدس برخی خانواده‌ها پنج و برخی هفت شهید تقدیم انقلاب و اسلام کردند، شهدا با شهادت خویش درخت اسلام را آبیاری کرده و مکتب حسینی را به همگان معرفی کردند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب با تبیین گام دوم انقلاب مسیر و مکتب حسینی را به جوانان معرفی کرده و خوشبختانه جوانان در جهت پاسداری از انقلاب و نظام آتش به اختیار عمل می‌کنند.

او با اشاره به برگزاری روضه سید الشهدا (ع) توسط رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب با توجه به شیوع ویروس کرونا جلسات پرجمعیت را تعطیل کردند، اما روضه و مکتب امام حسین (ع) را تعطیل نکرده اند و ما نیز به تبعیت از ایشان حسینی وار از امام حسین (ع) پیروی می‌کنیم، زیرا مکتب سیدالشهدا تعطیل بردار نیست و نام امام حسین (ع) منزلت ما است و فرزندان ما نیز بر اساس این مکتب رشد می‌کنند و تربیت می‌شوند.

حجت الاسلام فاضلی گفت: دشمن در پی دوقطبی سازی در نظام است، اما رهبر فرزانه ما این اجازه را به دشمن نمی‌دهد، قطبی جز ولایت فقیه و نقشه‌ای جز نقشه، ولی زمان وجود ندارد، همانگونه که امتیاز حاج قاسم سلیمانی این بود که جز ولایت فقیه به مکتب دیگری اعتماد نداشت.

مدیر دفتر نمایندگی، ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: فرزندان انقلاب به قدری قدرتمند ظاهر شده اند که خواب دشمن برای تسلط بر نظام هیچ گاه تعبیر نخواهد شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.