رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی طعنه‌آمیز، دوری رقیب دموکراتش از رسانه‌ها را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتشار سلسله پیام‌هایی در حساب کاربری توئیتر خود بار دیگر جو بایدن، رقیب دموکرات خود را هدف انتقادات قرار داد و اعلام کرد او فقط یک حضور عمومی داشته و آن هم به این دلیل که مجبور بوده است و سپس باز هم برای مدت طولانی به زیرزمین خود باز می‌گردد.

ترامپ در این توئیت نوشت: جو بایدن زودتر از ده روز از زیرزمینش بیرون آمده است، زیرا حامیانش به او گفته اند که چاره دیگری ندارد. آمار او در حال سقوط است. او به پیتسبورگ [پنسیلوانیا] می‌رود جایی که من سال گذشته به صنعت آن کمک کردم تا رکورد بزند. او دوباره برای مدت طولانی به زیرزمین خود باز می‌گردد.

بایدن قرار است در راستای رقابت‌های انتخاباتی به پنسیلوانیا سفر کند.

ترامپ در حالی چنین طعنه‌ای به بایدن زده است که بسیاری از دموکرات‌ها از جو بایدن به دلیل انجام حداقل مصاحبه‌های رسانه‌ای به شدت انتقاد کرده اند. آن‌ها نگران این هستند که نامزد منتخبشان اشتباهی را تکرار می‌کند که هیلاری کلینتون نامزد حزب دموکرات در سال ۲۰۱۶ مرتکب شد.

کلینتون در سال ۲۰۱۶ استراتژی رسانه‌ای را کم اهمیت عنوان و اعلام کرد رسانه‌ها بازیچه دست ترامپ هستند.

گفته می‌شود بایدن در ماه اوت صرفا دو مصاحبه داشت است و به ندرت کنفرانس مطبوعاتی با خبرنگاران برگزار می‌کند تا وقایع حضوری خود را پوشش دهد. عدم دسترسی رسانه‌های خبری ملی منجر به اتهاماتی از سوی ستاد انتخاباتی ترامپ مبنی بر اینکه بایدن آن را پنهان می‌کند، شده است.

دموکرات‌ها نگران هستند که تیم بایدن بیش از حد محتاط عمل می‌کند و فرصت‌های مغایرت با ترامپ را از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار