مشارکت و کمک به توسعه حرم های شریفه جزو نذرهای هستند که همواره در بین شیعیان به خصوص ایرانیان جایگاه ویژه دارد.

صحن حضرت زهرا سبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،از دیر باز یکی از راه‌های ابراز علاقه مسلمانان و بخصوص شیعیان جهان به محضر خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام ،حفظ و بزرگداشت مرقدهای شریف آنان بوده و همین عشق و علاقۀ فراوان شیعیان به اهل بیت علیهم السّلام؛ سبب شده که شیعیان و حتی مسلمانان همواره سعی کنند در توسعه  و بازسازی حرم ها نقش آفرینی کنند .
 
 مسئول مشارکتهای مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با اشاره به عشق و ارادت زنجانی ها به اهلبیت (ع) و حرم های شریفه گفت: یک جوان زنجانی اولین حقوق دریافتی خود را برای کمک به توسعه حرم حضرت علی(ع) در نجف اشرف اختصاص داد.

او افزود:این جوان  با مراجعه به ستاد عتبات زنجان عنوان کرد که نذر کرده بودم تا اولین حقوق خودم را در راه اهل بیت(ع) و برای توسعه حرم مولی الموحدین امیرالمومنین(ع) اختصاص دهم و امروز آمده ام تا نذرم را ادا کنم.
 
امیرخانی گفت : یک بانوی  زنجانی محب اهلبیت  نیز که معلم بازنشسته است  به خاطر ارادت خود به ساحت مقدس حضرت زهرا (س ) بخش قابل توجهی از حقوق ماهیانه خودشان را  نذر توسعه  و تکمیل  پروژه صحن حضرت زهرا (س) در حرم مطهر امیرالمومنین امام علی (ع) کرده اند.
 
 مسئول مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان ادامه داد: این بانوی زنجانی در طول یکسال گذشته و بصورت منظم ماهیانه این نذر خود را ادا کردند.
 
او ادامه داد:عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که علاقمند به کمک در این رابطه هستند، می‌توانند کمک‌های خود را از طریق عابرکارت ۴۷۳۱-۹۹۸۹-۹۹۱۸-۶۰۳۷  مربوط به ستاد عتبات استان اهداء کنند.
 
انتهای پیام/ن
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.