ویدئویی از یک یوفوی عجیب در سواحل امارات متحده عربی به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یوفو یا همان « شیء پرنده ناشناس »، شاید کمتر کسی در دنیا پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند.

در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند. این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد و شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.


بیشتر بخوانید


به تازگی رویت یک یوفوی عجیب در کشور امارات خبرساز شده است. ویدئویی که توسط گردشگران خارجی تهیه شده است این یوفو را در سواحل این کشور عربی حاشیه خلیج فارس نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که یکی از گردشگران با تلفن همراه خود فیلم تهیه می‌کند گردشگر دیگر با دست این یوفو را که بر فراز ساحل شناور است نشان می‌دهد. ویدئوی مذکور اولین بار در تاریخ ۲۸ آگوست در کانال یوتیوب UFOS&Aliens منتشر شد و تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بیننده داشته است.

انتشار ویدئوی این شیء پرنده با واکنش یوفوشناس معروف «اسکات سی وارینگ» همراه بود. او با انتشار مطلبی در وبلاگ خود مدعی شد که در نزدیکی سواحل دبی یک پایگاه فرازمینی‌ها وجود دارد. او این شیء ناشناس را هم اندازه یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ دانست. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «من هر فیلمی را که در آن یوفو‌ها ناپدید شوند ساختگی می‌دانم. اما این یوفو واقعی به نظر می‌رسد. اما چرا فیلمبرداری را متوقف کرد؟»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۴ ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
به نظر من یه زمان مردم تو مریخ زندگی میکردند ولی با یک تفاوت اونجا فوق العاده پیشرفته تر از اینجا بوده چون ناسا که به مریخ سفینه فضایی و ربات مریخ پیما می فرسته در اونجا اشیائی پیدا کردند که بعد از انفجار بمب اتم و بمب هیدروژنی به جا می مونه و هیچ کاربردی بعد از انفجار نداره و این نظریه پیش میاد که در مریخ جنگی رخ داده فراتر از تصور و مردم به زمین میان و یه اتفاق دیگه می افته که باعث میشه مردم زمین عقب بمونه
و در آخر قطعا در این عالم هستی که بیشمار کهکشان که در اونها هم هزاران میلیون و شاید بیشمار سیاره هست آیا انسان تنها است؟
Iran (Islamic Republic of)
امیرفاضل
۲۲:۲۱ ۰۸ دی ۱۳۹۹
آدم فضایی ها ۱۰ میلیون سال از ما جلوترن
Iran (Islamic Republic of)
جاوید
۱۸:۴۵ ۲۹ شهريور ۱۳۹۹
نظم نوین جهانی در حال شکل گیریست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۹
داره داد میزنه کامپیوتریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
معمولا سرعت خيلي زيادي دارن و زيگزاگ ميرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
موجودات فضایی...اینا ابزار جاسوسی ارتش آمریکاست.
آخرین اخبار